Hej! Vi är två tjejer på 13 år som driver denna bloggen. Vi går i samma skola och kommer skriva om allt möjligt här! Bland annat om vardag och fotografering, men även lite från hästryggen ;) Kul att du hittat hit och vi hoppas du vill följa oss! Kram ♥

Eehhh... rubrik??

Publicerad 2012-03-27 20:09:30 i Allmänt,

Asså herregud förlåt mig!!! Jag har inte bloggat på typ as länge och lixom FÖRLÅT! Mammas dator sammarbetar inte :/ DVS. den vill inte kopla upp internet. Och pappas dator håller på att få virus -.- och sen har jag ingen iPhone eller Android så det går ju sådär :/ Men ska komma ikapp mig själv lite:)


I söndags då - Stalleeeet♥ Var funkis med Julianna, Ellen och Elvira :) Sen kom Lovisa också :) Eller först på morgonen var jag inte funktionäär men sen så hittade bästa Ellen mig och bah -kom nu dana du ska vara funktionär- Så var det då vi fyra först. Sen kom Lovisa som hade varit på morgonen med jullia myggan och elvis så ah. Vi var fem sen  ;) Sen så kände vi lukten av att någon grillade så vi bah
_ men vi springer ner till tempo och köper en engångsgrill och så grillar vi lite marshmallows :3 men dom hade ingen engångsgrill och nu såhär i efter hand så kommer jag på tt vi inte har någon eld :) hahhhaha! Så vi köper 15 pack päronsplit istället :D haha! En grym dag med världens bästa!!!

I måndags - skolan. Sen gitarr lärde os ULRIK!!!♥♥♥ Soldiers sviiin bra låt asså!! Grym  är den! Sen är han så grymt duktig också!! han e bara 18 år!!!! Han har fn kommit as långt redan nu ;p

Idag, tisdag - SPRUUUTA! aaaaah!! Blev livrädd! Hade sån är emla plåster men det hjälpte inte ett skit! Sen kostade om 77 :- för 2 stycken plåster!!!! asså värsta rånet :( jag typ dooog... Men ah eftersom att jag är spruträdd (REALLY!!!) så fick jag ha musik i öronen:D Och gissa vad jag lyssnade på Ulrik ofc. lyssnade på soldiers typ 6 gånger ♥ Ja det han ta så lång tid :/ Sen fick jag stanna kvar inne i "sjukrummet" hur länge som helst så att jag inte skulle svimma -.- haha! 




Ursäkta det väldigt korta inlägget ^^ kände att jag behövde komma ikapp :D haha!

KRAAAM sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej vi är två tjejer på 12 år. Vi går i samma klass och tänkte ha en blogg:) Vi delar ett gemensamt intresse, nämligen DANS♥ Här på bloggen kommer vi blogga om våra liv. En av oss rider två gånger i veckan. Men båda två går i Timilias dans på onsdagar:) Vi skrivs! Hälsningar Dana och Nora<3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela