Hej! Vi är två tjejer på 13 år som driver denna bloggen. Vi går i samma skola och kommer skriva om allt möjligt här! Bland annat om vardag och fotografering, men även lite från hästryggen ;) Kul att du hittat hit och vi hoppas du vill följa oss! Kram ♥

Frågestund?

Publicerad 2012-09-19 19:52:17 i Allmänt,

Ursäkta att jag har vart lite borta... Har känt mig förkyld och haft vääääärldens migrän... Inte jätte kul att glo framför en dator då.
 
Såg att Nora haft frågestund :D Haha Nora!! ;) Vad tycker ni? Ska jag ockå köra på med en?? ;) 
 
Skolan går bra!! Har vääärldens sämsta vikarie i NO och Matte.. Asså jag dööör.. Han är typ filosof och bah Vi vet nog för att förstå att vi inte förstår... Say whaaat?? Han är den skumaste människa jag mött. Igår frågade han "Vad händer med korv stroganoff när den hamnat i våran mage?" Jag:"Det blir väl bajs??" Och då kommer han med "Nej det omvandlas till energi så jag kan röra på mig och då känner jag mig helt plötsligt inte bjasnödig längre" Asså seriöst!! Och Nej han driver inte med oss elever, Han pratade om andra dimensioner med min svenka lärare... Snacka om skum... Haha!! Och han går konstant omkring i salen, hn kan inte stå still i fem sekunder! Hejjegoood! -.-
 
Mer update sen!! ;)
 
/Danaaaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej vi är två tjejer på 12 år. Vi går i samma klass och tänkte ha en blogg:) Vi delar ett gemensamt intresse, nämligen DANS♥ Här på bloggen kommer vi blogga om våra liv. En av oss rider två gånger i veckan. Men båda två går i Timilias dans på onsdagar:) Vi skrivs! Hälsningar Dana och Nora<3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela