Hej! Vi är två tjejer på 13 år som driver denna bloggen. Vi går i samma skola och kommer skriva om allt möjligt här! Bland annat om vardag och fotografering, men även lite från hästryggen ;) Kul att du hittat hit och vi hoppas du vill följa oss! Kram ♥

Heejj bloggen!

Publicerad 2013-04-11 19:06:00 i Allmänt,

Ja här sitter man igen då... Alla mina kompisar bloggar typ utom jag så det känns typ ba hehehhe... vill också blogga hallå! Men börjar jag blogga så kommer jag inte blogga här, bloggar på nattstad då typ ;) Aa kul att vi har typ två läsare om dagen iaf! Det är säker Nora men hahh ändå!
Puss och kraaaaaam från danaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej vi är två tjejer på 12 år. Vi går i samma klass och tänkte ha en blogg:) Vi delar ett gemensamt intresse, nämligen DANS♥ Här på bloggen kommer vi blogga om våra liv. En av oss rider två gånger i veckan. Men båda två går i Timilias dans på onsdagar:) Vi skrivs! Hälsningar Dana och Nora<3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela